تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/11/28 - 14:51
کد خبر: 158347

محمدعلی رامین در همایش «بیداری دانشجویی و تمدن نوین اسلامی»؛

چهار نفر باعث شدند که دشمن ما را تحریم اقتصادی کند/ کسانی که حاضرند به دشمن امتیاز بدهند، نمی‌توانند تمدن اسلامی ایجاد کنند

چهار نفر باعث شدند که دشمن ما را تحریم اقتصادی کند/ کسانی که حاضرند به دشمن امتیاز بدهند، نمی‌توانند تمدن اسلامی ایجاد کنند

وی در ادامه با اشاره به بحث دشمن‌شناسی و همکاری برخی‌ در داخل و نادیده گرفتن دشمن توسط آنها افزود: این افراد که سران آنها چهار نفر هستند، باعث شدند که دشمن ما را تحریم اقتصادی کند و امروز دو نفر از آنها در حبس هستند و دو نفر دیگر هم آزادانه می‌چرخند و هرچه می‌خواهند می‌گویند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور در دولت دهم،گفت: کسانی که حتی حق کشور را طلب نمی‌کنند و حاضرند به دشمن امتیاز بدهند، نمی‌توانند تمدن اسلامی ایجاد کنند و برای ایجاد این تمدن باید از آنها عبور کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت نهم در همایش سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در رابطه با ایجاد تمدن نوین اسلامی و نقش بیداری دانشجویی اظهار داشت:‌ در جوامع غربی هرزگان به تمام معنا حاکم هستند و مفسدترین‌ها در سرنوشت ملت‌ها در غرب حاکمیت دارند.

وی افزود: فکر نکنید مردم غرب آدم‌های بی‌دین و بی‌فرهنگ و بی‌اصالتی هستند، رهبرانی که بر آنها تحمیل شده است، اجازه نمی‌دهند، سرنوشت آنها درست رقم بخورد.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت دهم تأکید کرد: سیاستمداران در غرب اصالت‌های فرهنگی مردم را به لجن کشیده‌اند و اینکه همجنس‌بازان مسلط به سرنوشت مردم بشوند مصیبت بزرگی است و قطعاً‌ منجر به سقوط تمدنشان خواهد شد.

رامین خاطرنشان کرد: اینکه اندیشمندان و انسان‌های درست در غرب حاکم نیستند و در مقابل، حاکمیت، به دست انسان‌های فاسد افتاده است، این قطعیت را ایجاد می‌کند که تمدن غرب از درون نابود خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ نخستین پایه یک تمدن وجود یک مکتب فکری ایدئولوژی و جهان‌بینی فراگیر است، باید یک جهان‌بینی با نگاه فراگیر طراحی شود تا بر آن اساس یک تمدن را ایجاد کرد.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت نهم اضافه کرد:‌ تمدن‌های غربی حداقل 200 سال در مبارزه با تمدن کلیسا تلاش کردند تا بتوانند اقتدار جهانی را گسترش دهند، امروز 33 سال از انقلاب ما می‌گذرد و برای پایه‌گذاری تمدن جهانی نیاز نیست که سال‌های زیادی را تلاش کنیم، به خاطر اینکه برای ما همه چیز آماده است.

رامین عنوان کرد: پایه بعدی برای ایجاد تمدن داشتن آرمان است، بدون آرمان نمی‌شود تمدن‌سازی کرد.

وی همچنین بیان کرد: چشم‌انداز ما در ایجاد تمدن اسلامی ایجاد عدالت الهی است و این مسئله را می‌توان از مسیر پیشرفت دنبال کرد و پیشرفت و عدالت دو مؤلفه مهم برای ایجاد تمدن اسلامی است.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت نهم در ادامه گفت: یکی از مؤلفه‌های دیگر برای ایجاد تمدن اسلامی این است که انسان را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم و برای تأسیس نوین تمدن اسلامی انسان مطلوب و انسان خودآگاه و خداباور نیاز است، انسانی که متعهد و مسئولیت‌پذیر باشد و بداند برای چه خلق شده است.

رامین تصریح کرد: انسان تراز تمدن اسلامی تکلیف مدار و دشمن‌شناس است، اگر انسان دشمن را نادیده بگیرد شکست خواهد خورد.

وی در ادامه با اشاره به بحث دشمن‌شناسی و همکاری برخی‌ در داخل و نادیده گرفتن دشمن توسط آنها افزود: این افراد که سران آنها چهار نفر هستند، باعث شدند که دشمن ما را تحریم اقتصادی کند و امروز دو نفر از آنها در حبس هستند و دو نفر دیگر هم آزادانه می‌چرخند و هرچه می‌خواهند می‌گویند.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت دهم داشتن رهبری توانا و مدبر و حکیم را یکی از ضروری‌ترین مؤلفه‌ها برای ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و ادامه داد: کسانی که حتی نمی‌توانند حق نظام و کشور را طلب کنند و حاضرند به دشمن امتیاز بدهند، نمی‌توانند تمدن اسلامی ایجاد کنند و باید از آنها عبور کرد.

وی تصریح کرد: کدام رهبر در جهان توانسته کشورش را با تحریم‌های فراوان و داشتن یارانی بی‌وفا به اقتدار و پیشرفت برساند و تا جایی هم که بتواند کشور را به عدالت نزدیک کند، پاک‌ترین و نجیب‌ترین رهبر جهان را امروز ما داریم و با همین عنصر می‌توانیم در جهان تمدن ایجاد کنیم.

رامین تأکید کرد:‌ تمام رهبران جهان افراد را به سمت خودشان دعوت می‌کنند، ولی رهبر ما افراد را به سمت خدا دعوت می‌کنند، ما باید قدر این رهبر را بدانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی‌ها با اقدامات خود ایجاد تمدن اسلامی را تضعیف می‌کنند، گفت: اقدامات آقازاده‌هایی که وقت دادگاه‌های اسلامی را ماه‌ها می‌گیرند، سبب تضعیف ایجاد تمدن نوین اسلامی می‌شود ما نباید از کنار بی‌عدالتی‌ها به آسانی بگذریم.

رامین اضافه کرد: تمام دستورالعمل‌های دین ما به خاطر این است که انسان بیدار باشد و به خواب نرود، البته دشمن سعی می‌کند که ما بیدار نشویم، دشمن واقعی و عینی است و ما باید با در جنگ فرهنگی دشمن کار فکری کنیم.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت نهم به مذاکرات هسته‌ای با غرب در طی 12 سال گذشته اشاره کرد و گفت: از روز اول مذاکرات ما به دوستان مذاکره‌کننده پیشنهاد دادیم و گفتیم با مفاهیم دین خودمان با طرف مقابل حرف بزنیم.

وی افزود: ما به مذاکره‌کنندگان گفتیم اگر طرف مقابل 1+5 است، ما 5 تن آل عبا و رهبری را داریم، پس ما هم 1+5 هستیم.

رامین خاطرنشان کرد: 1+5 می‌گوید علوم انحصاری است ولی پنج تن ما می‌گویند علوم و فنون میراث بشر است و همه باید از آن برخوردار باشند ما می‌توانستیم با این توضیح طرف مقابل در مذاکره را به چالش بکشیم و آنها را با مبانی دین خود آشنا کنیم، ایران در مذاکرات می‌توانست نماینده پنج تن آل عبا باشد.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت نهم گفت: به جای اینکه یک تیم مذاکره‌کننده بفرستند که با پیاده‌روی با دشمن پز بدهند، تیمی را می‌فرستادند که با استفاده از مبانی دین اسلام با 1+5 مذاکره می‌کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از کارهایی که ما باید انجام بدهیم این است که رهبر خود را به جهان معرفی کنیم، رهبر ما 26 سال است که رسانه‌ای شده، ولی برخی رسانه‌ها بیانات ایشان را به طور کامل منعکس نمی‌کنند.

رامین در ادامه گفت: مجلس خبرگان شش کمیسیون دارد که بررسی راه‌های پاسداری از ولایت فقیه را انجام می‌دهد، می‌توان کمیسیون‌هایی هم تشکیل داد که از علمای مذهبی شیعه و سنی و رهبران سایر ادیان برای پیوند مجامع ملت‌های دیگر به نایب امام زمان (عج)‌ تلاش کنند.

وی ادامه داد: برای تبلیغات در رسانه‌ها می‌توان نیروهای حامی ولایت فقیه مانند حزب‌الله را در گروه‌های مخالف ولایت فقیه مانند داعش مقایسه کرد، گروه‌های حامی ولایت فقیه از مستضعفان حمایت می‌کنند و مخالفان ولایت فقیه جنایت و کشتار انجام می‌دهند.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌ جمهور در دولت نهم همچنین بیان داشت:‌ جوانان بسیاری در آلمان نامه رهبری را به زبان‌های مختلف ترجمه کرده‌اند و به دست دانشجویان و جوانان دیگر رسانده‌اند که کار بسیار خوبی انجام داده‌اند.

وی در پایان با اشاره به تهدیدهای دشمن اظهار داشت:‌ ما باید دشمن را بشناسیم و بدانیم دشمن داریم، نیاز است اتاق جنگ‌هایی تشکیل شود و شیوه‌های مبارزه با دشمن را در آنجا بررسی کنیم.

منبع:: فارس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
وزارت بهداشت از مدیران خود خبر دارد؟/ چرا مسئولی برای اتفاقات یک مهمانی غیرقانونی پیام تسلیت صادر می‌کند؟
چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
آخرین جزئیات از تولید فیلم سلمان فارسی
جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو
۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی
سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران
بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (روش‌های رایگان و زود بازده)
لیست فیلم‌هایی که کاش حافظه‌ام پاک میشد تا دوباره میدیدم!
اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی
راهنمای خرید لوازم اورجینال مزدا
شناسایی پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت +فیلم
دانشجویان دانشگاه منچستر انگلیس به پا خاستند +فیلم
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top